Nem több pusztán fémnél, műanyagoknál, csavaroknál és egy előre megalkotott mesterséges intelligenciánál. De ha érezni kezd, az az üzemzavar első jele.
Mai filmünk a 3D CGI animáció világába kalauzolja a nézőt. Van neki egy jó adag videojátékos kötődése, melyre ki fogok térni, de lássuk előbb a lényeget. Ez egy technológiai demó, mely azzal a céllal készült, hogy egy karakteranimálási (beleértve az arcmimikát) technológiát prezentáljon. De a film alkotói nem elégedtek meg statikus tartalmakkal, ezért egy kis történetet kerítettek köré, mely szerintem aranyos és egyben elgondolkodtató lett. Rövidségére való tekintettel nem megyek bele a részleteibe, nézzétek meg ti is!
Na és ez miként kötődik a videojátékok világához? A tech demó készítője az a bizonyos David Cage, aki a PlayStation 3-ra megjelent Heavy Rain elkövetője is. A prezentáció alatt leginkább azt emelte ki, hogy az ő csapata által kreált technológia sokkal jobban helytáll, mint a jelenleg etalonnak számító L.A. Noir-ban látott motion scan. Szerinte a mo-scan technika drága, túl időigényes, hosszú távon kevésbé kifizetődő, túlságosan az arc mimikájára koncentrál és kevésbé törődik a test egyéb gesztusaival. De itt az idő a bizonyításra, nézzétek meg Kara történetét, melyhez színészi képességeivel Valorie Curry járult hozzá.